Γραφείο Προστασίας Καταναλωτή

Γραφείο Προστασίας Καταναλωτή


Προστασία Καταναλωτή

Ο Δήμος Αγίου Δημητρίου σε συνεργασία με την Ένωση Καταναλωτών -Ποιότητα Ζωής (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ) προχώρησε στη δημιουργία γραφείου ενημέρωσης, προστασίας και συμβουλευτικής υποστήριξης προς τους δημότες που πλήττονται από την κρίση και αντιμετωπίζουν οξύτατο πρόβλημα υπερχρέωσης και κίνδυνο απώλειας της κατοικίας ή της επαγγελματικής τους στέγης. Η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ διαθέτει πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία στη διαχείριση και την επίλυση προβλημάτων των καταναλωτών, ιδιαίτερα δε στη νομική υποστήριξη των υπερχρεωμένων ατόμων.

Η νέα δομή του Δήμου στοχεύει στην παροχή συμβουλών στήριξης του καταναλωτή στα προβλήματα που αντιμετωπίζει, τη διενέργεια σεμιναρίων για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του καταναλωτή, την καθοδήγηση στην απόκτηση ορθής καταναλωτικής συμπεριφοράς, την εκλογίκευση της κατανάλωσης, τη συνειδητοποίηση των ηθικών - οικονομικών - κοινωνικών - περιβαλλοντικών παραμέτρων και επιπτώσεων της καταναλωτικής συμπεριφοράς, καθώς και την ενεργοποίησή των πολιτών.

Το γραφείο Καταναλωτή λειτουργεί κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 10:00 έως τις 18:00, στο 2ο όροφο του Δημαρχείου (Αγ. Δημητρίου 55)
Πληροφορίες & ραντεβού: 213 2007714 • 213 2007703

Παράλληλα, καλούνται επιστήμονες (νομικοί, οικονομολόγοι, πολιτικοί επιστήμονες κ.λπ.), που ενδιαφέρονται να στελεχώσουν εθελοντικά το γραφείο να επικοινωνήσουν με το Γραφείο του Δήμου.                                            


 

Ο Δήμος Αγ. Δημητρίου και το Γραφείο Ενημέρωσης και Προστασίας Καταναλωτή, σας προσκαλεί στα εκπαιδευτικά σεμινάρια με τίτλο “Είσαι καταναλωτής; Μάθε τα δικαιώματά σου!”, που διοργανώνονται στο πλαίσιο της συνεργασίας…
Την Παρασκευή 11 του μηνός αρχίζει η νέα σχολική χρονιά, με τις ευχές όλων μας να συνοδεύουν τόσο τα πρωτάκια και όλους τους μαθητές, όσο και την εκπαιδευτική κοινότητα για…
Οι πρόσφατες αυξήσεις στον ΦΠΑ σε ορισμένα είδη διατροφής μας άγγιξαν όλους… Έτσι εν μέσω καλοκαιριού οι τιμές καλά κρατούν. Όσοι καταφέρετε να αποδράσετε έστω και για λίγο, δεν θα…
Σε καθεστώς αδιαφάνειας συνεχίζουν να λειτουργούν οι τράπεζες, όσον αφορά τις εξωδικαστικές ρυθμίσεις των δανείων. Οι καταναλωτές πολύ συχνά δε λαμβάνουν εγγράφως τους όρους των προτεινόμενων ρυθμίσεων, ενώ η πρακτική…
Την Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015 και ώρα 18:30, στο Δημοτικό Θέατρο «Μελίνα Μερκούρη», θα γίνει εκδήλωσή με αφορμή  την Παγκόσμια Ημέρα της Προστασίας του Καταναλωτή και θέμα «Επιχειρηματικότητα και κατανάλωση:…
Σελίδα 1 από 2