Αντιδήμαρχοι

Οι Αντιδήμαρχοι από 11-07-2025

Ορίστηκαν από το Δήμαρχο Αγίου Δημητρίου Στέλιο Μαμαλάκη οι νέοι αντιδήμαρχοι. Η θητεία τους ξεκινάει σήμερα 11 Ιουλίου 2025.

Με αφορμή την ανάληψη των καθηκόντων τους ο δήμαρχος Αγίου Δημητρίου δήλωσε: Εύχομαι στους συνεργάτες μου αντιδημάρχους που αναλαμβάνουν σήμερα καθήκοντα καλή αρχή! Με τις γνώσεις τους, την αρτιότητα τους και τη διάθεση τους για σκληρή δουλειά είμαι βέβαιος ότι θα συμβάλουν σημαντικά στην επίτευξη των στόχων μας για την αναβάθμιση της πόλης μας. Είμαι σίγουρος ότι θα ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πολιτών και θα εργαστούν με αφοσίωση.  Επιπλέον θέλω να ευχαριστήσω  θερμά τους συνεργάτες αντιδημάρχους και εντεταλμένους συμβούλους της προηγούμενης περιόδου οι οποίοι από την αρχή της θητείας μας εργάστηκαν κάτω από δύσκολες συνθήκες προκειμένου ο δήμος μας να εισέλθει σε μια νέα δημιουργική φάση. Τους ευχαριστώ θερμά καθώς συνεχίζουν να προσφέρουν και από τις νέες θέσεις ευθύνης τους. Να ξεκαθαρίσω ότι η αλλαγή τους δεν οφείλεται στο γεγονός  ότι δεν ανταποκρίθηκαν επαρκώς στα καθήκοντά τους, αλλά στη βούληση μου να αναλάβουν θέσεις ευθύνης όλοι Δημοτικοί Σύμβουλοι της παράταξης μας».
(δείτε εδώ την απόφαση του Δημάρχου)

Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση  ορίζονται οι παρακάτω αντιδήμαρχοι στους οποίους μεταβιβάζονται και συγκεκριμένες αρμοδιότητες. Ειδικότερα η απόφαση του δημάρχου ορίζει:

 την κα Μαρία Αχουλιά Σκριβάνου του Δημητρίου, Αντιδήμαρχο Στρατηγικού Σχεδιασμού, Προγραμματισμού και Διοίκησης με αντιμισθία και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :

  • Την καταγραφή, παρακολούθηση εκτέλεσης και συντονισμό των απαιτούμενων ενεργειών σε συνεργασία με τους αρμόδιους αντιδημάρχους και υπηρεσιακούς για τον σχεδιασμό και προγραμματισμό των αναγκαίων συμβάσεων του Δήμου.
  • Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της Διοικητικής Υπηρεσίας του Δήμου πλην αυτών που άπτονται στην αρμοδιότητα του Γενικού Γραμματέα.
  • Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.

 

την κα Βασιλική Βαζαίου του Ιωάννη, Αντιδήμαρχο Ισότητας – Έμφυλων Πολιτικών, ΑμεΑ και Εθελοντισμού με αντιμισθία και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :

  • Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των λειτουργιών του Γραφείου Ισότητας, του Γραφείου Ενημέρωσης Ατόμων με Αναπηρίες και γενικά θεμάτων ΑμεΑ και εθελοντισμού.
  • Την παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των θεμάτων που αφορούν στο Συμβούλιο Ένταξης Μεταναστών & Προσφύγων (ΣΕΜΠ).
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
τον κ. Γεώργιο Κάππο του Παναγιώτη, Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Βιώσιμης Ανάπτυξης με αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :

  • Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των λειτουργιών των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών πλην του Γραφείου Μικρών Έργων – Επισκευών – Συντηρήσεων του Τμήματος Μελετών – Κατασκευών.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
τον κ. Μιχαήλ Καραϊσκάκη του Χαραλάμπους, Αντιδήμαρχο Εποπτείας Πόλης & Διαχείρισης Κρίσεων χωρίς αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :

  • Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας και του Αυτοτελούς Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
τον κ. Ευάγγελο Μαλαθούνη του Θεοχάρη, Αντιδήμαρχο Καθαριότητας & Κυκλικής Οικονομίας με αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :

  • Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Καθαριότητας και του Τμήματος Ηλεκτροφωτισμού – Μηχανολογικού της Δ/νσης Περιβάλλοντος, πλην του Γραφείου Ηλεκτροφωτισμού.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
τον κ. Αθανάσιο Μπαμπάνα του Νικολάου, Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής και Ευάλωτων Ομάδων με αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :

  • Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Υγείας & Πρόνοιας πλην των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων.
  • Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
τον κ. Μάριο – Ιωάννη Μπάντο του Νικολάου, Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Διαφάνειας & Επιχειρηματικότητας με αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :

  • Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και των τμημάτων αυτής (περιλαμβανομένων των αρμοδιοτήτων που αφορούν στη λειτουργία του Δημοτικού Κοιμητηρίου).
  • Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
τον κ. Ευάγγελο Μπούρη του Κωνσταντίνου, Αντιδήμαρχο Παιδικών Σταθμών και Παιδικών Δράσεων χωρίς αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :

  • Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των Βρεφονηπιακών & Παιδικών Σταθμών, των Παιδικών Εξοχών και των παιδικών δράσεων του Δήμου.
  • Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
  την κα Αγγελική Σαραβελάκη του Νικολάου, Αντιδήμαρχο Παιδείας και Πολιτιστικής Ανάπτυξης με αντιμισθία και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :

  • Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του τομέα Πολιτισμού του Τμήματος Πολιτισμού, Αθλητισμού και Περιβάλλοντος καθώς και όλων των λειτουργιών υποστήριξης των δομών τυπικής εκπαίδευσης.
  • Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
  1. τον κ. Γεώργιο Ταμπακόπουλο του Κωνσταντίνου, Αντιδήμαρχο Αυτεπιστασίας, Πρασίνου & Αστικής Πανίδας με αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :
  • Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων :

(α)   του Τμήματος Πρασίνου και του Γραφείου Ηλεκτροφωτισμού του Τμήματος Ηλεκτροφωτισμού – Μηχανολογικού της Δ/νσης Περιβάλλοντος,

(β)   του Γραφείου Μικρών Έργων – Επισκευών – Συντηρήσεων του Τμήματος Μελετών – Κατασκευών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.

  • Την παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των θεμάτων Φιλοζωίας.
  • Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.

 

 Σύμφωνα με την απόφαση (ΑΔΑ: 94ΚΦΩ63-6ΨΘ. 11-11-2025) ορίζεται ο  κ. Παντελεήμονας Ζωΐλης του Ιωάννη, Αντιδήμαρχος Αθλητισμού και Επικοινωνίας του Δημότη χωρίς
αντιμισθία και του μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες, ως εξής:
• Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του τομέα
Αθλητισμού του Τμήματος Πολιτισμού, Αθλητισμού & Περιβάλλοντος του Δήμου.
• Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των θεμάτων που σχετίζονται με την
καταγραφή και επίλυση των αιτημάτων και των προβλημάτων που προκύπτουν στην καθημερινότητα των
πολιτών και συγκεκριμένα του Γραφείου Δημότη.
• Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.»
Β. Κατά τα λοιπά ισχύουν τα οριζόμενα στην με αριθ. πρωτ. 29149/11.07.2025 (ΑΔΑ: Ψ6ΗΛΩ63-ΡΞ5) Απόφαση
Δημάρχου.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες οι Αντιδήμαρχοι εξουσιοδοτούνται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών,  πιστοποιητικών, διοικητικών εγγράφων, την έκδοση αποφάσεων και την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση ορισμού του Αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε και για τον λόγο που κρίνει ο Δήμαρχος ως όργανο διοίκησης του Δήμου, χωρίς την υποχρέωση παράθεσης ειδικής αιτιολογίας.  Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες αυτών ασκεί ο Δήμαρχος.  Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Βιώσιμης Ανάπτυξης, κ. Γεώργιος Κάππος του Παναγιώτη, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών, Διαφάνειας & Επιχειρηματικότητας, κ. Μάριο – Ιωάννη Μπάντο του Νικολάου.  Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής.