To Κέντρο Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του Δήμου Αγίου Δημητρίου επεκτείνει τις υπηρεσίες του

Οικονομική Υπηρεσία

► Μετά την υλοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας “E-Government Service Center”, ο Δήμος Αγίου Δημητρίου, πραγματοποιεί ένα νέο άλμα προς την ψηφιακή του μετάβαση, εμπλουτίζοντας το κέντρο ηλεκτρονικών υπηρεσιών του με νέες παροχές προς τους πολίτες.

► Το “E-Government Service Center” πρόκειται για μια καινοτόμα πλατφόρμα που παρέχει σύγχρονες απομακρυσμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης σε όλους και όλες τους δημότες, τις δημότισσες και τις επιχειρήσεις της πόλης.

► Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας, παρέχεται η δυνατότητα στους πολίτες να υποβάλλουν απομακρυσμένα αιτήματα για πιστοποιητικά και να παρακολουθούν την κατάσταση της πορείας τους online από όπου κι αν βρίσκονται. Έτσι, ο Δήμος είναι σε θέση να λαμβάνει πλήρως ηλεκτρονικά αιτήματα από πολίτες και επιχειρήσεις, να τα διεκπεραιώνει και να επιστρέφει τα σχετικά έγγραφα στην ψηφιακή θυρίδα των πολιτών, χωρίς την απαίτηση φυσικής τους παρουσίας.

► Ταυτόχρονα, οι δημότες/ισσές μπορούν να κλείσουν διαδικτυακά ραντεβού με την επιθυμητή υπηρεσία του Δήμου, μέσω του προσωποποιημένου τους λογαριασμό στο Taxisnet, καθώς και να συνδεθούν εύκολα και γρήγορα στο δικτυακό τόπο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

Τώρα, με την διεύρυνση των υπηρεσιών της πλατφόρμας, οι πολίτες είναι πλέον σε θέση να κάνουν αίτημα προς:
-Τμήμα έκδοσης αδειών
-Ληξιαρχείο
-Τμήμα μητρώου αρρένων
-Τμήμα υγείας και πρόνοιας
-Τμήμα Ιθαγένειας, Δημοτολογίου και Εκλογικών Καταλόγων
-Τμήμα Όρων Δόμησης
-Τμήμα Εσόδων

► Το κέντρο ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Δήμου Αγίου Δημητρίου πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Ελληνικής Εταιρείας Τεχνολογίας και Καινοτομίας Crowdpolicy, η οποία έχει διακριθεί μέσα από διεθνείς και εθνικές συνεργασίες με Δήμους και Περιφέρειες, φορείς του Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα, αλλά και σε μεγάλης κλίμακας δράσεις προώθησης της επιχειρηματικότητας και καινοτομίας.

Επισκεφθείτε το Ε- Goverment Service Center →ΕΔΩ.